E-post fra Tripletex/Visma
Ingen grunn til å frykte spam eller svindel
Alle NRHs medlemmer som også er registrert i Tripletex har i dag mottatt en e-post om ny innlogging.
Dette er ikke spam eller svindel.
Du kan lese mer info fra Tripletex her:
Flere medlemmer i NRH har reagert på e-posten, fordi den kan se ut som svindel.
Det er sterke beklagelig at at slike e-poster blir sendt ut, og Tripletex har fått kritikk fra administrasjonen om måten dette er blitt gjort på.
Vi kommer også til å be om et svar fra dem på hvordan de har tenkt å løse dette i fremtiden.
Nå er det klart hvem som vant Heidi-prisen 2026 i Norske Redningshunder.
Disse tre var finalistene i Heidi-prisen 2026
Nå starter rep-møtet i NRH. Følg med på streamen.
Her gjøres det klart til representantskapsmøtet 2026 på Gardermoen.