God jul - og takk for innsatsen!
Norske Redningshunder ønsker alle en riktig god jul!
Foto: Aud Ingebjørg Barstad
Da nærmer julen seg, og forhåpentligvis julefreden med den.
Det har vært nok et år med stor aktivitet i NRH.
Mang en aksjon har vi vært på.
Nye hundeførere, instruktører og annet operativt personell er kommet til.
Likeså har vi kunnet ønske mange nye medlemmer velkommen.
Sammen bidrar vi til å gjøre NRH til den gode beredskapsorganisasjonen som den er.
Så til alle NRH’ere som har stått på gjennom 2022: Tusen takk for et år med kjempeinnsats!
Ta vare på hundene og hverandre, og la dagene som kommer bli gode for oss alle.
Ønsker alle i NRH en fredfylt jul og et riktig godt nytt år.
Mette,
leder i Hovedstyret
Nå er det klart hvem som vant Heidi-prisen 2026 i Norske Redningshunder.
Disse tre var finalistene i Heidi-prisen 2026
Nå starter rep-møtet i NRH. Følg med på streamen.
Her gjøres det klart til representantskapsmøtet 2026 på Gardermoen.